Friday, August 14, 2009

A wonky cake


I Have been really busy lately making a website where I am going to sell some o my
miniatures. I really enjoy making them and theres no more room for them at my home (= so why not? It a lot to work on but I think it will be done in the begining of september.

Here is a topsy turvy cake ( also named wonky cake or mad hatter cake) I made. I think they are so fun to make!

..........................................



På senaste tiden har jag verkligen haft mycket att göra. Just nu gör jag en hemsida där jag kommer visa och sälja miniatyrer, både miniatyrmat och några miniatyr djur. Det är så kul att skulpturera miniatyrer men nu finns det knappt plats hemma längre (= så varför inte ?

Här är en topsy-turvy tårta även kallad "wonky cake" eller "mad hatter cake" som jag gjort, verkligen roliga att göra!


...........................................


I also want to welcome Mags Cassidy, Minna and Rita to my blog, hope you will enjoy it here!

.............................................

Jag vill också välkomna Mags Cassidy, Minna och Rita, hoppas ni ska gilla min blogg!

-Hanna

1 comment:

Miranda said...

Underbar! Vad skulle det kosta att köpa en sådan av dig?