Monday, October 4, 2010

Me on national TV - Jag på nationell TV


At this site, link , you can see me in the TV program Philofix, where I make a miniature banana in fimo! It is about in the middle of the program :)

......................................................


För ca ett år sedan spelade jag in ett avsnitt i programmet Philofix, där jag gör miniatyrer. Ni kan hitta klippet på den här länken Mitt bidrag är ungefär i mitten av programmet :)


När jag spelade in det här, spelade jag även in när jag gör en cheese-cake och visar upp olika tittskåp, men tyvärr har de inte med det i programmet, det kanske kommer i ett senare program.


/Mini hugs
Hanna

15 comments:

Lena said...

Vad kul att se dej på film, Hanna! Det var verkligen bra filmat.Bra också att det inte var något "prat" ändå lätt att förstå för alla hur du gjorde.

Lena!

Ann said...

Congratulations!

Hanna said...

Thanks Ann :) It was so fun to be apart of the program! Hugs

Hanna said...

:) roligt att du såg den. Ja de klippte och filmade väldigt bra. Synd bara att de inte tog med allt annat vi spelade in, men de kanske sparar det till senare :)

Rosella said...

Your thumbnails are spectacular and I am very glad to subscribe to your blog.
Come and visit my blog.
Greetings from Rosella

Hanna said...

Thanks Rosella. Your blog is lovely so now I subscribe on yours to :) Love the armchair you made! Gretings -Hanna

miniaturista said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Hanna said...
This comment has been removed by the author.
Hanna said...

Thanks a lot Maite, I am glad you think so! Hugs

Anonymous said...

Hej Hanna,

Jatte roligt att se en mastare i action :-)

Kram Ellen Isaksson

Hanna said...

Thanks Ellen :)

ANGELES said...

fantastico¡¡¡

Little Things By Anna... said...

This banana is amazing!

17-17 said...

Amazing!!!

Angie Scarr said...

Hi Hanna. The texture on the inside of the banana skin is lovely. XXXS Angie