Saturday, May 29, 2010

Cooking plums in miniature

Hello everybody! I am really longing for summer when I will have more time to spend on my miniatures, there are so many ideas waiting in line for me to make! Right now I am writing on my final exam in Sociology, but my mind constantly wanders away to new miniature ideas (:

Here is a commissioned work I made a while ago to a dear customer in the U.S where plums are being cooked, wonder what it is going to be.. jam perhaps ?

------------

Hej allihop! Jag längtar verkligen till sommaren då jag kommer ha mer tid till mina miniatyrer, jag har så många idéer som jag vill göra verklighet av! Just nu skriver jag på en slut tentamen i Sociologi, men mina tankar vandrar ständigt till miniatyrerna (:

Här är ett beställnings jobb jag gjorde för ett litet tag sen, där plommon kokandet är i full gång! ... undrar vad det ska bli för något gott, plommonsylt kanske?






Mini hugs
~Hanna~

3 comments:

temari by the sea said...

Yummy!

Lena said...

Fantastiska plommon, realistiska som vanligt!

Lena!

Hanna said...

Tack Lena!