Tuesday, July 21, 2009

Chocolate!


Jag älskar verkligen choklad, det finns få saker som är mer njutbara än en läcker chokladtryffel till kaffet. De här är några jag prövat att göra i miniatyr, de med vit choklad i mitten tycker jag ser godast ut (= vad tycker ni?

För att välkomna mina två nya bloggföljare har jag även gjort en tårta med choklad tema, en med trippel lager av olika choklad, Välkomna Anama och Janne!

I realy do love chocolate, there is no better than a tasty chocolate truffle with some good coffee!
I tried to make som truffles in miniature, I think the ones in the middle in white chocolate look most tasty, what do you think?


To welcome My new followers I also made a tripple chocolate cake, welcome Anama and Janne!

2 comments:

Eva J said...

Hej
Ojoj vad mycket läckert du har gjort sedan
jag tittade in senast! T o m jag som inte
förstår så mycket av bakning i skala 1:1
blir sugen! Om jag fick välja så skulle
jag nog äta upp de goda chokladbitarna
med pärlsocker på tror jag!

Hälsningar
Eva Johanson

Hanna said...

Tack, jag blir själv sugen på choklad! jag har många bilder på lager också som jag tyvärr måste vänta med att lägga upp, för jag är med i en internationell miniatyr tävling (= (CDHM)Har du sett deras forum? där finns mängder med duktiga "miniatyrister" (http://forums.cdhm.org/)
-Hanna-